Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 20 augusti 2013

Dom ska nog svetta ut mig den sista tiden!

Självfallet är luftkonditioneringen isönder på kontoret och jag kan lova er att här är hot och kvavt att sitta!

Igår kastade jag mig hem och dök ner i poolen på badet och njöt av kylan!
Detta var sista gången jag kunde simma mina 1050 meter för idag stänger dom utomhus badet för säsongen.
Räknade ut att jag faktiskt dom sista veckorna simmat 15 ggr. x 1050 meter! De ni!! Känner mig sjukt duktig!

När jag kom hem fick Bonzo longeras i pessoaselen och han såg jättefin ut fastän Corsa, Hedvig och Aktion stod och skrek efter honom i stallet. Inte lätt att var populär!

Eftersom Aktion såg lite ledsen ut över att gå själv igår och lägret verkade lugnt så bestämde jag mig för att släppa ihop alla hästarna imorse.
Mitt hjärta smälte när Bonzo och Aktion direkt gick till samma höbalja och åt tillsammans i lugn och ro.
Bonzo verkar faktiskt helt ärligt glad över att få en kompis :))

Hedvig hade mest bry över att springa och vakta så att inte Aktion nosade på Corsa men även det är jag helt övertygad om att det kommer lugna ner sig med tiden.

Planerade även min packning till Turkiet igår och insåg att jag kommer ha gott om plats i väskan. Enligt Matilda är det för att jag ska kunna handla mer när jag är där.....kanske det kanske, hehehehe!
Kommer nog bli ett par Converse och lite Ralph Lauren pikétröjor till :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar