Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 21 augusti 2013

Sjukt bra hoppträning och överraskning hemma!

Igår var jag taggad när jag och Aktion åkte iväg på hoppträning :)
Hela dagen gick jag med mantrat i huvudet "no hands only legs"
Att sedan träna med människor som får en att skratta hela tiden gör det hela mkt. trevligare.
Tyckte Aktion kändes bättre nu när han fått stå inne 2 nätter och fått mat lite mer regelbundet. Han var samlad och fin och då blev även piloten samlad och fin :)
Avslutade träningen med att hoppa en bana som flöt bra i galoppen, inte så mkt. studs uppåt, piloten hade rumpan i sadeln och hästen var happy över att få galoppera fram lite.
Känns helt ok att få ligga i solsängen nu 1 vecka efter denna träningen :))

När jag sedan kommer hem så är killarna ute direkt och hjälper mig att ge hästarna natthö, koppla ifrån och mocka ur trailern och Carl Philip meddelar att han har en överraskning till mig.

På köksbordet står en tallrik med nygjorda pannkakor som han gjort alldeles själv och en lapp som det står "Pannkakor till mammi" på.
Kan man annat än bara smälta??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar