Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 22 juni 2011

Sista dagen av dieten

Vad kan jag säga mer än "Tack gode gud för att det är snart över"
Vissa grejor är helt ok att äta men middagen på kvällen fick mig t.om. att tugga om ett antal ggr igår.
Nåväl imorron bitti är det upp till bevis på vågen och sedan kämpa vidare med nyttig mat och massor med motionering :)

Fick ett kul mail av en vännina som jag måste ta lite godbitar av och lägga in här

Sanningar om livet efter 35
  • Kvinnor över 45 får inga bebisar därför att de skulle lägga dem någonstans och glömma bort var...
  • Ju äldre du blir desto svårare är det att minska i vikt - därför att då har din kropp och ditt fett blivit verkligt goda vänner!
  • Jag gav upp jogging när min lår gneds samman och satte eld på mina tights!
  • Konstigt! Du hänger in någonting i din garderob för ett tag och sedan krymper det 2 storlekar??


Ikväll e det dags för hoppträning!
Gissa om jag är super taggad ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar