Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 20 juni 2011

Plåga!

Dieten var värst 1:a dagen och inte blev det bättre att det var lördagskväll och Kalle grillade till sig och sonen och sedan satt och avnjöt ett glas rödvin brevid mig. Själv var jag så hungrig att jag såg mat på varenda tv-program :(
Dag 2 gick bättre och på kvällen var jag faktiskt inte alls hungrig :)
Idag är det dag 3 (av 5) och jag kan se en ljusning på andra sidan diet :) Vågen åker definitivt ut om jag inte gått ner minst 1 kilo av det här :(
Efter dieten är naturligtvis inte min plan att fortsätta äta som vanligt utan hålla igen och äta mindre portioner och fortsätta mina powerwalks 7 dgr i veckan nu när jag inte har fler tjänsteresor på schemat och semestern närmar sig (9 arbetsdagar kvar....). Denna diet var enbart meningen precis som den säger att få en "quick start"
Imorgon är det dagen D då Bonzo äntligen ska få bli undersökt av veterinär och jag är nervös som bara den och har målat upp alla möjliga scener av vad det kan vara :(
Enda positiva av detta är att när han kommer tillbaka kommer han vara otroligt sugen på att hoppa och piloten kommer att vara vältränad så då säger jag bara "WATCH OUT" på banorna ;))

3 kommentarer:

  1. Oooops va du är ståndaktig som kan motså både grillat och rödvin!!! Själv sitter jag just och mumsar i mig lite kladdkaka som blev kvar sedan helgen. Jag har just gjort slut med min våg eftersom den är så okamratlig ;-) Håller alla tummar i morgon, kram

    SvaraRadera
  2. Va f...n det går ju inte att kommentera med login. Kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Nä jag har samma problem på din blogg att kommentera med login ;(
    Tack för omtanken jag är ngt nervös idag

    SvaraRadera