Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 9 juni 2011

En hektisk dag idag

Jag har nu jobbat 2 dgr i ett 27 graders varmt kontor och kan ärligt säga att jag inte varit så trött på kvällarna på länge. Igår gick jag t.om. och la mig innan 9...
Jag klagar absolut inte på värmen utan då mer på ventilationen i mitt kontorsrum.

Idag ska jag på invigning av ny byggnad hos en av våra leverantörer http://www.anderzson.se/ och mingla och äta gott
Dessutom kommer en mkt. intressant föreläsare dit, nämligen Torsten Jansson - superentreprenör, miljardär och kokboksförfattare
Sedan är det att köra till Löberöd och hämta sista vaccination/stelkrampssprutan till Hedvig och efter det helg handla mat på ICA.

Kvällen avslutas med hoppträning på gräsköttbullen  :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar