Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 1 juni 2011

Hemma igen och väldigt trött!

Äntligen hemma igen och ännu en gång fått urusel sömn på båten! Först håller dom finska ungdomarna en vaken halva natten och sedan när man ska gå och äta frukost 05.15 så möter man 3 ungdomar i kalsongerna och ölen i näven, woine woine vad skönt att man inte är så ung längre.

Jag lyckades även denna tur undvika kasedansen vilket jag är otroligt stolt över för än så länge har min chef inte lyckats locka upp mig på dansgolvet e 2 år på företaget ;). Jag älskar dock att dansa men INTE kasedans!

Nu är det snart långledigt med bl.a. hoppträning inplanerat och massor av solande :))

Min arbetskollega Mårten och "chiefen Owe i maffiosobrillorna"
Förvisso hade jag sköna skor men inte lämpade för kasedans! Eller hur?

4 kommentarer:

  1. Det var trevligt att träffa dig idag för första gången, vilken trevlig blogg du har.
    Håller nog med dig att kasedans inte är någon melodi.

    SvaraRadera
  2. Tack, det var roligt att träffa dig oxå

    SvaraRadera
  3. Och VAD är kasedans???
    Vera

    SvaraRadera
  4. Kasedans Vera är skånska för "styrdans" dvs. t.ex. foxtrot ;))

    SvaraRadera