Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 19 juni 2011

Anne ska ta ny form

Kom hem i fredags efter hela veckan i Stockholm och kan lugnt konstatera när jag ställde mig på vågen att alla dom här tjänsteresorna med sena middagar och vin därtill inte gynnat min kropp precis!

Började igår med en 5 dgrs diet och satte i fredags igång massiv powerwalk och har fortsatt detta hela helgen.

Sötebrödsdagarna är definitivt över för min kropp!!

På hästsidan är det dystert med Bonzo tyvärr då jag longerade honom i fredags var han fortfarande halt på vänster fram trots 6 dgrs vila så på tisdag blir det till att tillbringa kvällen på Löberöds kliniken (ska vara där 15.30 men det brukar ta många timmar). Har begärt hem röntgen bilder från 2009 som förra ägarna tog på honom så att vi kan se att inte den lösa benbiten flyttat sig.
Håll alla tummar och tår på snabbt tillfrisknande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar