Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 23 juni 2011

Hoppträningen gick super och vikten går neråt!

Hoppträningen igår kväll gick jättebra. Trodde Bonzo skulle vara ngt. laddad efter vila i 9 dagar men han var tvärtom väldigt fokuserad och lugn. Vi hoppade dock inte så högt utan hade en övning där vi mer skulle fokusera på sitsen och handen vilket var jättebra. Han har väl gått in i nåt semesterläge eller så...men det ska det bli ändring på. Var superkul att få hoppa honom igen och är alltid en fröjd :))

Vågen imorse visade på -1,6 kg sedan 5 dagar tillbaka så det är jag nöjd med som sk. "quick start". Nu räcker det med 0,5 kg i veckan om man ska lyckas hålla det i fortsättningen. Har exakt 2,2 kg kvar att gå ner så det ska jag väl lyckas med :)
Köpte dock Nutrilett shake igår som jag tänkte fortsätta med som frukost & lunch och sedan äta smalare middag på kvällarna tills semestern börjar så att jag inte slutar tvärt. Dock kan jag nog erkänna att jag kommer fuska imorgon när det är midsommarafton ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar