Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 10 juni 2011

Äntligen fredag igen!

Imorse när klockan ringde 04.45 för motionsdags var min enda tanke "Tack gode gud att det är fredag"
Har tagit mig ut varenda morgon denna vecka och i mina nya träningsskor (som jag har berättat om innan) varje gång! Känner mig väldigt duktig :)

Hoppträningen igår gick super så nu är jag och Bonzo laddade inför tävlingen på söndag.
Hedvig fick sin sista spruta igår så nu e hon färdig inför fölningen. Träffade veterinären Lisa Liedbeck som insemerade henne som undrade hur hon mådde. Jodå tjock, go och rund e hon svarade jag :). Lovade att skicka henne ett foto på fölet när det kommit.

Ikväll ska hela familjen till min äldsta brors sons student i Ljunghusen och Emma ska vara chaufför så att både jag och Kalle kan ta ett glas vin :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar