Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 28 juni 2011

Hästar e rena medicinen!

Igår var det nästan kaos på jobbet med allt som skulle vara på bana inför det stora besöket idag.
Jag gjorde allt från företagspresentation till att plantera blommor på uteplatsen så när jag åkte hem var det en slagen hjälte.
Hade redan bestämt med Ullis att vi skulle rida tillsammans så efter att ha slängt i mig en sallad lastade jag Bonzo och drog hem till Ullis.
Vi red ner till hennes grannes travbana och satte hästarna i galopp och det var precis vad jag behövde och Bonzo oxå tror jag ;) Tror faktiskt inte att jag galopperat så snabbt på honom ngn gång och det roliga var att Ullis sa innan vi satte igång "du vill väl inte galoppera så snabbt va?!" Tja, jag hade inte mkt. att sätta emot när Bonzo fick eld där bak så det var bara att hänga med!
Tack Ullis för trevligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar