Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 25 maj 2011

Tungt med träningen nu!

Det var 10 ggr enklare att powerwalka på semestern när man kunde göra det vid 9 tiden på morgonen! Denna veckan har det inte känns som mänskligt ens när klockan ringer 04.45 och dessutom är ganska kallt på morgonen. Nåväl efter ca 15 minuter har jag fått upp flåset och värmen iallafall och det händer alltid ngt. roligt med djur så tidigt på morgonen som t.ex. tjurarna som står i varsin hage och brölar på varandra och är jätte kaxiga men blir jätte rädda när jag kommer och igår träffade jag en räv :)



Kameran som vi beställt till stallet kom igår så Kalle monterade upp den direkt och sedan kunde vi se Hedvig på tv´n. Hur smidigt som och dessutom mkt. billigare än fölvakt http://ludawebshop.se/catalog/index.php?cPath=21_25&osCsid=5f94612a6550b6835ae939a61a68fbc8. Efter det så stod jag och myste med hästarna och hängde på Hedvigs mage länge för att känna om jag kunde känna fölet och jodå minsann jag fick en liten kick i magen :)

Ikväll är det hoppträning och uppladdning inför tävling på lördag :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar