Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 11 maj 2011

Full speed med nya träningsskor!

Igår fick jag verkligen uträttat massor på kort tid :)
Landade från Stockholm halv 3 och körde direkt till Löberöds Hästklinik och hämtade vaccination+stelkramp samt sista abortvirus sprutan till Hedvig samt Gonex till Bonzo.
Hämtade sonen från dagis och gav mig ut på uteritt på Bonzo direkt när jag kom hem.
Landade på kvällstävlingar i Vollsjö kvart över 5 för att titta på Chivas 1:a avkomma Chili debutera på tävlingsbanan (han var så duktig och cool). Älskar när jag får massor gjort på kort tid :)

När vi var på Gran Canaria köpte jag nya träningsskor som invigdes på löpbandet på hotellet i Stockholm måndag och tisdag. Imorse gav jag mig ut 04.30 för min powerwalk och kände att jag hade träningsvärk i rumpan så nog är dom nya skorna effektiva :) dock får jag nog växla dom med dom gamla såhär i början så att jag vänjer mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar