Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 28 maj 2011

2:a placering och 1 bom ner i 110

Vilken dag i Trelleborg det har varit :)
Vädret som utlovat skulle bli mulet lös med blå himmel och sol till att börja med!
Matilda som alltid följer med mig på tävlingar fick plugga idag och istället följde Kalle och Carl Philip med. Lite nervös var jag allt att mina rutiner rubbades men faktiskt var det riktigt trevligt och mysigt att ha dom med :) och dom skötte sig exemplariskt med Bonzo (han har nog aldrig blivit så ompysslad).

Vad blev resultatet då???

Jo, en 2:a placering i 1 m och ett ner i 110 (sista hindret i grunden). Sjukt nöjd med Bonzo och mig själv och jag har sagt det förut men säger det igen 2011 kommer bli ett mkt. bra tävlingsår för oss :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar