Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 6 maj 2011

Hoppträning & lite foton från semestern

Det krävdes energidricka på väg till träningen igår kväll för att jag skulle piggna till och i början var både Bonzo och jag lite ringrostiga.
Efter ett tag kom vi igång igen och avslutade storstilat med ett stort mått av gott självtroende ;)

Här kommer lite foto från semestern och resten ramlar in på facebook i helgen

Anne & mamma gympar
Utsikten när jag gick mina power walk varje morgon vid stranden 
(om ni tittar riktigt noga ser ni ödlan vid busken) 


Mamma och jag på våran terass innan kvällsmaten

Våran terass (näst längst till höger) som ni kan se vääääldigt nära poolen (super nice)

Jag & Matilda
Anne ngt. brunare än när vi kom ner

Våran pool "by night"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar