Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 27 maj 2011

Tog välbehövlig sovmorgon!

Hoppträningen i onsdags gick super och Bonzo bevisar varje gång vilken fantatisk hopphäst han är :)
Red in mina nya stövlar som jag fyndade på halva priset och dom gamla ligger på auktion på Tradera och det budas som tokigt efter dom så slutet gott allting gott ;)

Mina nya stövlar "either you hate them or love them and I just LOVE them"
Igår kväll hade föräldraföreningen på Carl Philips skola anordnat grillkväll nere på idrottsplatsen så efter att ha jäktat iväg till ICA och helghandlat efter jobbet så var det ca 5 minuters paus hemma innan vi skulle iväg igen.. Kalle och jag kunde konstatera där vi satt på våran filt och åt nygrillad korv att efter ca 11 år i Lövestad kände vi 1 föräldrer där igår, hmm kanske beror på att vi för det mesta inte gärna går på föräldra event. Carl Philip var i sitt esse iallafall och hade massor av spring i benen. När vi kom hem rasade jag ihop i soffan med massor av kuddar, mysfilt och senaste numret av Ridsport. Var trött så det gjorde nästan ont i kroppen och konstaterade att efter powerwalkat 5 dgr i rad skulle kroppen få vila fredagmorgon och även om det bara är 1 timmes längre sovtid så var det såååå välbehövlligt och för 1a gången denna veckan kände jag mig nästan utsövd :)


Carl Philip med kompis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar