Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 17 maj 2011

Bra och dålig service nivå!

Åkte X2000 upp till Örebro igår och här ska jag ska vara till fredag och sitta på möte, möte och åter möte...
Måste bara säga att servicen på personalen på X2000 är alltid excellent och maten oftast väldigt god så 5 timmar på tåget kan gå väldigt fort :)

Dålig service däremot är det på en viss ryttarförening som fortfarande inte betalat ut mina premier från placeringar den 17/4 och efter ett par mailkonversationer med en person får jag ett mailsvar i helgen
"Skrev ut en lista till vår kassör. Nu ligger det på hans bord! Händer ingenting de närmaste dagarna råder jag dig att ringa honom och du hittar telefonnumret på vår hemsida"
Ehhh hade det varit för mkt. begärt att åtminstone få numret direkt??? Och har pengarna blivit insatta ännu?? Nope!

Innan jag åkte upp till Örebro fick jag ett ryck och efteranmälde mig och Bonzo till Frosta på lördag och ska börja med att ta 1 klass och se hur han känns och om det känns bra även ta nästa klass. Visade min tränare Ulrika filmen från i lördags och hon tycker jag har bra tempo på banan men kan dock sätta lite mer tryck på honom så att han sätter under sig mer i galoppen. Så på lördag är det mer tryck som gäller och nya sporrar ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar