Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 30 maj 2011

Kort vecka!

Fick ett jättefint halsband av mina gulliga barn igår i Mors Dags present som jag naturligtvis bär idag :))


Idag åker jag till våran fabrik i Finland och kommer inte hem förrän onsdag igen.
Denna gången ska vi flyga Kastrup-Helsingfors och sedan när vi åker hem blir det med båten vilket jag tycker är otroligt skönt att slippa båten 1 runda iallafall (är inte överförtjust att åka båten eftersom det är svårt att få bra sömn pga. festande resenärer)

Sedan är det långledigt torsdag-måndag och dom utlovar just nu strålande sol hela helgen :))

Min 2:a placering i lördags resulterade i ett fint shabrak i pris som Bonzo invigde igår när vi red ut. Kan tillägga att han var väldig tjusig i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar