Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 28 februari 2017

Träningsvärken från helvetet

Jorå så att man är nog ganska otränad i vissa muskler även om man rider 5-6 ggr i veckan.
Träningsvärken från helvetet infann sig redan dagen efter första passet och jag får pinsamt nog t.o.m. hjälpa till med armarna när jag ska vända mig om i sängen när jag sover.....
Tränat 2 dagar i rad men idag fick bli en fridag då jag kom hem 17.30 och vi skulle vara på 75års kalas 18.00. Längtar faktiskt ändå tills imorgon när jag får köra passet igen men kanske bra om mina muskler får vila 1 dag.
Dom enda muskler som jag inte har värk i är benen så där är jag nog räddad från ridningen.
Ska bli så himla intressant och se vad detta kan göra med kroppen under 1 månad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar