Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 3 februari 2017

Ny frisyr och mathållning

Fick ett ryck i veckan och efter att ha sparat på mitt hår i över 2 månader.
Sidorna åkte av men den längre luggen behöll jag. Får nog bara inse att jag inte trivs så fort håret kryper över örat. Kommer på mig själv att bara föra det bakom örat då och då har ju liksom vitsen försvunnit med att ha lite längd på sidorna.
Tack Jenny för ännu en bra klippning
Försöker även äta lite nyttigare måndag-torsdag för att få bort lite av muffinsmidjan innan Dubai resan i april
Idag är det äntligen fredag igen och det är klart bästa dagen på hela veckan tycker jag när helgen ligger helt orörd framför en
Ikväll ska sonen och jag på Österlens Ridklubbs kick off för tävlingsryttare på Svabesholms Kungsgård. Det kommer bjudas på mat, bilder och berättelser från alla lagtävlingar under 2016 samt planerna för 2017.
Ska bli superkul att träffa alla ikväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar