Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 5 februari 2017

Naglar & hästar???

Asså men hallå hur jag än försöker så är det ju i princip omöjligt att försöka ha snygga naglar när man har häst. Mina naglar är åt det sköra hållet och ibland känns det som att jag behöver bara titta på dom så delar dom sig...
Inför Dubai resan hade det ju varit ganska trevligt att ha någon bas av nagel att snygga till men hoppet är lågt
Just nu försöker jag med knepet att måla dom varje vecka för att stärka dom och hoppas att det hjälper till
Jag har inga stora krav utan något sådant här hade räckt
Ylva och jag har iaf bokat in SPA dag på Brösarps SPA söndagen innan vi åker på tisdagen och ska få fotbehandling och gellack på fossinga tårna så dom kommer vara fina i sandalerna..
Söndagen har annars ägnats åt att städa huset och mannen har bokfört, vet inte vem som hade det värst?
Sonen var iväg på hästklubbsmöte med sina tjejkompisar och hade bakat innan
E han inte bara för gullig?? Pappa har en del att lära där...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar