Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 18 januari 2016

Nej nu ger jag mig!

Om det är någon som rider i alla väder så är det jag men imorse när tempen visade -18 grader och jag visste att denna vecka är det enbart utomhus ridning och på kvällen som gäller (då min bil fortfarande inte får dra trailer och Kalle har kvällsaktiviteter varje kväll) så insåg jag att nu får hästarna vila ett par dagar. Redan igår när sonen och jag red vid 17-tiden var det så kallt att jag inte kände fingrar och tår trots både vantar och tjocka strumpor.

Igår var jag och mannen med Carl Philip och Matilda i Malmö och spelade boule. Mycket trevligt söndagsnöje och alla var lika duktiga :)
Mys killarna
 Kan kloten lägga sig mer rätt? Kastat av mig och Matilda
Nu är det varmt te som gäller varje kväll och väntan på att vädret ska bli lite varmare igen...och framförallt att dom ringer från verkstaden och säger att mitt däck och fälg är färdiga att monteras på!!
Bildresultat för te

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar