Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 24 januari 2016

Ibland så bara händer det

Min kära man är absolut ingen impuls köpare men idag vet jag inte riktigt vad som hände??
Vi var med sonen på Flyinge och ungdomsdagen som vi åker på varje år. Gofika var nerpackat och vi njöt av både hopp clinic och sits clinic och fick massa nyttigheter med oss hem.
När vi ska gå därifrån upptäcker sonen att det finns en mässhall där det stod försäljare. En av försäljarna sålde klippmaskiner till häst och hade idag 15% rabatt. Helt plötsligt säger Kalle
- Ska vi köpa en då?
- Ehh, va??? skojar du frågade jag!
- Nej det är väl lika bra nu när det är 15% rabatt och du har ju pratat om det ganska många år.
Jepp, det har jag men aldrig kommit till skott och köpt någon utan lånat eller hyrt.
Men nu har jag min alldeles egna fina klippmaskin så nästa helg ska alla 3 hästarna pälsas av
Jag har världens snällaste mest underbara man!
När vi kom hem var det snorhalt på åkern precis som vi misstänkte så det fick bli provning av täcken på tjejerna istället.
Xena var jättefin i sitt täcke som jag beställt innan
Dock tyckte nog Bonzo i boxen brevid att han också kunde fått ett
Carl Philip hittade ett horsewear fleece för halva priset på Flyinge som Lotten blev snygg i
Ny vecka framför med nya möjligheter. Själv ska jag bl.a. ta ett foto till körkortet som måste förnyas och det vet vi ju alla hur himla bra dom korten brukar bli....och sedan ska man leva med det i 10 år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar