Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 16 januari 2016

Fy bubblan va kallt!

Men hallå vi bor i Skåne och imorse var det -15 grader hos oss! Jag personligen är inte gjord för sånt här väder iaf!
Bildresultat för fryser
Igår kväll firade vi Matilda som fått jobb igen på Svabesholm och blir helt ansvarig för caféet från 1 februari. Kommer nog öppna helger i mars så skynda dit om ni vill ha gofika! Duktiga unge!!!
Alla i familjen klädde upp sig (dock höll skribenten sina UGG tofflor på) och hennes kompis Hanna kom och hjälpte till att fira :))
Idag kände jag direkt på morgonen att det var en gofika dag! Köpte Semle wrap i Sjöbo och den är självfallet supergod men liiiiite för mäktig för mig så halva grädd innehållet skrapades ur. Nu har jag uppfyllt min "jag måste ha Semla" för hela 2016
Hästarna har fått pulsa i snön (dock inte så hög) på fältet idag och den piggaste var självfallet Bonselons! Längtar så det värker till vintern försvinner och det blir regelbundna hoppträningar varje vecka.
Beställde iaf. nytt vintertäcke till Xena P idag och UPS det ramla visst med ett supersnyggt cooler täcke också till tävling???
Vintertäcket Horse Guard 300 g med halvhals (halva priset)
HorseGuard Vintertäcke 300G
HV Polo Jersey Cooler (43% rabatt) Hur snygg kommer inte prinsessan bli i detta ;)
Jersey Cooler Favouritas Reflective HV Polo
Och lite annat åkte med i beställningen med ..... Tips är att gå in på Stablestore´s hemsida då dom har mycket fina grejer på rean.

Har även fått ett ryck idag så våran ovanvåning ska göras om från att varit sedan barnen var små med halva till dom med en provisorisk vägg och halva vårat sovrum. Nu åker väggen och hela ovanvåningen blir vårat sovrum då Matilda och Carl Philip har sovrum på nedanvåningen. Lovar att före och efter bilder kommer.
 
TREVLIG LÖRDAG KVÄLL ÖNSKAS ALLA I KYLAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar