Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 30 oktober 2014

Sista dagen på jobbet

Idag är det sista dagen på jobbet då jag ska vara ledig imorgon!

Känns helt rätt att gå vidare och jag ser fram emot nya utmaningar.
Har ute 6 st intressanta ansökningar som jag hoppas börja komma in i intervju faser om ca 2 veckor.

I veckan har jag satt igång min träning igen och det var faktiskt otroligt skönt att röra sig igen.
 
Spotify med bra musik i öronen och sedan ångar jag igång.
Sonen och ponnyn följde med en kväll och det blev snabb pw när vi vände hemåt då Silver förstod att vi var på väg hem, hahaha!
Imorse blev jag dock mindre glad då jag såg frost på bilrutan... VILL INTE ha vinter och kyla men inser att om jag inte flyttar till varmare breddgrader så får jag stå ut med det.

 Beställde ny mössa och halsduk istället så att jag håller mig varm på mornarna när jag ska PW


Ikväll väntar tapas och gott vin med kollegor från flytt projektet och sedan lååååång sovmorgon på hotellet imorron då jag stannar i Malmö inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar