Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 12 oktober 2014

Deppig, trött och hängig!

Hmm det inkluderar nog allt jag känner nu!
Trodde jag skulle bli på bättre humör över att åka upp och heja på mina ryttarkompisar i lördags när det var lagtävling på Grevlunda!
Men näeh, usch det blev ju bara värre då ALLA frågade om hur det var med Aktion osv. osv.
Åkte hem med huvudet ännu mera sänkt...
Var kul att se alla fina ritter iaf.

Lina på banan med fina Qalle!
Grillade sedan på kvällen för sista gången och det var riktigt gott!
Idag har jag mest slappat och känt mig jättetrött och hängig så jag och soffan var riktigt goda kompisar idag.
Hittade på LIDL något riktigt gott som jag gjorde iordning till en film.
Allt man behövde tillsätta var riven ost och sedan in i mikron! Mums och ja jag vet inte sådär jättenyttigt...men ibland är det det som krävs.
Sonen som har höstlov nästa vecka ska på ridläger i 3 dagar så imorron efter jobbet är mission packning som gäller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar