Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 17 oktober 2014

Flyttgeneralen!

Mitt projekt som flyttgeneral på Veolia börjar närma sig sitt slut! I helgen blir det att jobba både lördag och söndag och på söndag går den sista flytten till fräscha renoverade lokaler på Centralstationen. Själv är jag glad att jag inte flyttar själv så ofta då jag har spenderat hela veckan med att styra upp och packa övriga utrymmen, plockat ihop kvarglömda saker osv. osv.


Såhär har jag nog känt mig många ggr denna veckan.... (dvs. som pingvinen inte isbjörnen, hahhaha)

Även mitt uppdrag på Veolia som varat i 9 månader närmar sig sitt slut och i nuläget har jag inget nytt hett jobb på G så om 2 veckor ska jag besöka arbetsförmedlingen för första gången.
Har ingen ångest just nu iaf. över detta då jag varit nära 3 bra jobb inom loppet av 1,5 månad så det kommer det lösa sig någon gång och eftersom jag är ganska slutkörd just nu så....

Har redan i mitt huvud lagt upp mina dagar hemma såhär

  1. Mocka stallet och PW 6 km
  2. Äta gooooo frukost i lugn och ro
  3. Söka jobb
  4. Eftermiddagarna ?? Hoppas att Aktion snart ska igång (ÅB 4/11) så att jag och sonen kan rida ut tillsammans
Imorse handlade jag hem från Espresso House så att jag kan göra min egen Chai Latte till frukosten hemma
Sonen hämtades hem från ridlägret igår och om ni undrar om han var trött så titta på bilden. Det enda jag undrar är om mannen var på samma läger, hahahaha! Båda snarkade ljudligt innan 20.30
 
TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar