Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 16 oktober 2014

Små ting som förgyller vardagen!

För ca 1,5 månad sedan hittade jag ett par skor på Bubbleroom.se som det bara stod Anne rakt över på.
Tyvärr så fanns dom inte kvar i min storlek men jag la ändå in bevakning att om dom kom hem igen så skulle jag få ett mail om detta.
Förhoppningen om detta var inte stort så jag hade faktiskt glömt bort dom då jag igår fick ett mail att dom kommit in igen.

Snabb som en vessla la jag in en order och om ett par dagar anländer dom
Skitsnygga till både jeans, finbyxor & kjol :))
 
Sonen ska hämtas hem idag från ridlägret och kommer nog vara slut i rutan! Han har haft så roligt att han knappt har hunnit prata i telefon när man ringt! Ska bli spännande att höra vad han och Silver har hittat på!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar