Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 10 oktober 2014

Denna veckan gick snabbt....

Shit, redan fredag igen!
Var tog denna veckan vägen?
Denna veckan har vi börjat att åka på träning med ponnyn och i tisdags var det markarbete och igår hoppträning.
Jätte nyttigt för Carl Philip att träna för någon annan och Jannicke är verkligen grundlig med allt så detta ska vi fortsätta med så länge vädret håller för att köra iväg med trailern.

I tisdags var det mkt. fokus på tempoväxlingar

Och igår var det mycket fokus på vägar och blicken!

Själv sitter jag och imponeras av den snabba utvecklingen och en liten del av mig längtar så mycket tills jag och Aktion är igång igen.
Köpte 2 par jättesnygga jeans när jag var i Turkiet och idag invigdes ena paret tillsammans med mina nya snygga höststövlar.
Känner mig riktigt piffig idag!
I helgen ska grillen användas för sista gången innan rengöring och vintervila.

Såg på väderprognosen igår att delar av Sverige fått snö redan, brrrrr!


TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar