Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 24 oktober 2014

Var tog denna veckan vägen?

Sedan förra helgen har jag och min kollega jobbat hårt för att få alla möbler på rätt plats, snygga till och göra det trivsamt osv. osv. I söndags jobbade vi 12 timmar i sträck och var så trötta när vi gick till hotellet på kvällen så vi knappt orkade promenaden på 10 minuter...

Hela denna veckan har det kommit leveranser av nya konferensmöbler och vissa leveranser har blivit fel, vissa blivit transportskadade och samtidigt med denna koordinering har jag sprungit med instruktioner till snickare vad som ska sättas upp var, vad som ska lagas osv. osv. Sedan har jag självfallet försökt att göra personalen happy med alla önskemål.
Behöver jag berätta att jag är trööööött!

Nu börjar dock allt ramla på plats :))

Konferensrum 1 med fel bord..
Telefonkonferensrum med High Tech bord
Mötesrum á la lite mysigt med stor bildskärm
Bibliotek

Nu har jag 4,5 arbetsdagar kvar och senaste tiden har det sprätt till igen så just nu har jag en del jobb på G igen :)

Sedan har jag "multimamma som jag är" självfallet även hunnit med sonen/ponny i veckan och i tisdags var dom på markarbets träning
Och igår var det hoppträning och då smäller ekipaget till med att galoppera en hel bana och hoppa 50 cm där sista hindret låg på 55 cm. Shit pomm fritt så stolt jag var!!!!


Nu ska jag bara ta det lugnt i helgen och vila upp mig!
 
TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar