Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 27 oktober 2014

Fördelar när man inte har ridning!

Om jag nu ska leta guldkorn med att inte kunna rida just nu så är det faktiskt rätt så mysigt att tillbringa mer tid med mina killar.

I lördags skulle vi göra rundtur i Lövestad och Brösarp och leverera alla julböcker som sonen hade sålt. Han har varit jätte duktig och jobbat ihop 1400 kronor i provision.
Min man kom på den briljanta idén att vi kunde ju äta lunch på LA PRIMA CLASSE i Lövestad och varken jag eller sonen sa emot honom :))

På eftermiddagen slocknade sonens något utarbetade föräldrar i soffan och på kvällen åt vi god middag och myste ännu mer.

Igår spenderade vi eftermiddagen i Malmö då jag fått ett presentkort på Malmö Boulebar eftersom jag bokat konferens där en gång. Presentkortet innebar 1,5 timmes boulespel och det var en ny upplevelse då ingen av oss hade spelat det innan. Jättetrevligt och mysigt!
Efter det så gick vi och åt goda burgare på Vigårda på Malmö Centralstation


Kan varmt rekommendera detta som ett söndagsmys med familjen

Annars så kommer det nog bli en liten bloggpaus denna veckan då jag ska avsluta allt på mitt jobb och sedan är det
  • Avtackningsmiddag på La Roche (tapas rest. i Malmö) på torsdag
  • 50 års fest hos Anna Hassö på fredag
  • Ullared på lördag med Ylva och mina pågar
  • Efter Ullared så styr jag och Ylva mot Tylösands Havsbad för mys och spa och övernattning
Men jag återkommer här nästa vecka med massor av foto osv. efter veckans händelser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar