Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 7 november 2014

Började min ledighet med att åka på årets förkylning!

Sista kvällen med gänget på jobbet var jättetrevlig och jag fick fina blommor innan jag åkte hem

50 års festen hos Anna Hassö var jättetrevlig! Dock gav vi oss av tidigt då vi skulle upp i ottan dagen efter.

07.00 styrde vi 2 bilar mot Ullared (jag & Ylva i en och killarna i en).
Shit jag har nog aldrig varit med om så mycket folk där innan. Nästan omöjligt att köra något kundvagns race!
Vi fick tag i kanske hälften av det vi tänkt och var klara till 14.00
Efter det så stack killarna hemåt och jag och Ylva mot Tylösands Havsbad.
Efter en slitig runda på Ullared var vi ju tvungna att börja med lite bubbel...
Hade lite havsutsikt från rummet...
Sedan bubblade vi i olika pooler till höger och vänster. Dock avstod vi från någon gymnastik över huvudtaget och intog vätska istället, hahaha!
Vi avslutade sedan med att göra dansgolvet osäkert och landade mjukt i sängen 02.00!
Tack så hemskt mycket världens bästa chompis för den bästa 50 års presenten!

Förkylningen som legat och grott i bakgrunden smällde till ordentligt när jag kom hem och har envist hållt sig fast hela veckan.
Eftersom jag är kvinna så dödar ju inte en envis förkylning mig och i veckan har jag varit iväg med Aktion hos veterinären och fått konstaterat att det blir fortsatt vila 2 veckor till då gaffelbandet inte var riktigt läkt och han hade en inflammation i vänster has
Har även varit iväg och tränat med sonen i veckan som smackade till på en serie och hoppade kryssoxer på 70 cm. Shit vad han är duktig och snabbt går det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar