Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 21 november 2014

Uppdatering från Stall Lilja

Ups så dålig jag är på att skriva på bloggen nu då.....

Dagarna rinner iväg när man går hemma och ändå tycker man inte att det händer så mycket.
Är duktig varje dag med min plan att
1. Mocka stallet
2. PW 6 km
3. Lyxfrukost och kolla in nyheterna
4. Söka jobb
5. ??? Skulle väl stått rida då men det går ju inte just nu :(

Aktion har varit på återbesök igen och frambenet är nu ok med gaffelbands skadan men vänster bak som han antagligen har haft inflammation i länge behövde en behandling till och denna gången tog vi inte tuppkam utan Tildren istället och hoppas nu att han är helt ok till återbesöket den 16 december. Tills dess är det vila, vila, vila! Gud då har jag varit ifrån sadeln i 4 månader!!!! Har aldrig haft ett så långt uppehåll i ridningen tidigare och ja vill ni verkligen veta så lider jag och är lite halvdeppig över detta!
Försöker hålla ångan uppe och åker med duktiga Lina och chompisen Ylva på tävlingar och imponeras av alla duktiga ryttare och försöker suga in mig vad jag själv ska tänka på när jag börjar hoppa igen.
Förra söndagen var en höjdare då Lina går in och vinner 145 hoppningen i Lund! Så himla kul att vara med när hon gjorde denna bravur!!!


Sonen fortsätter att utvecklas och gjorde debut förra helgen i 40 cm på Pay & Jump.
Så gulliga och duktiga är han och Silver.

På jobbfronten har jag sökt många jobb och haft en intervju där jag inte gick vidare tyvärr.
Idag smällde det dock till och jag är kallad på 2 intervjuer! Skitkul och spännande!

I hemmet längtar jag efter att få börja julpynta och göra fint då jag älskar julen!!! Dottern kommer hem från Paris i 1,5 vecka och mina föräldrar kommer hit på julafton och mannen tar hem senaste sillinläggningarna från www.falkeskog.se vad kan mer begära för att få en perfekt julafton :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar