Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 5 juli 2011

Vågen visar stadigt neråt

Första dagen av våran semester igår avslutades med att vi körde förbi Ingelsta Kalkon (har bott härute i 13 år och aldrig varit där..) och köpte gott kalkonkött att grilla & Matilda gjorde sin goda potatissallad till och efter lite rödvin till det rörde jag mig inte många knop från soffan.

Imorse följde Kalle med mig ut på min powerwalk runda och när jag ställde mig på vågen visade den -2,4 kg på ca 2 veckor, INTE ILLA :)).
Har fortsatt och dricker Nutrilett till frukost & lunch men äter alltid vanlig middag på kvällen och drar då ner på såser samt är ute och går mina 6 km powerwalk 7 dagar i veckan och sedan är där ju ridningen oxå 6 dagar i veckan. Ska kämpa vidare ett tag till med Nutriletten tänkte jag och försöka gå ner 1,5 kg till ;)


När det gäller hästarna så visar Hedvig INGENTING och Bonzo är nog världens drumligaste häst för igår när vi red på fältet så snubblade han och gick ner på knäna och kom knappt upp igen och när han väl gjorde det så for han iväg för han blev så nervös, suck en sån klumpeduns!!

Nu ska jag iväg och handla mat (supertråkigt) och sedan hoppas jag solen tittar fram mellan molnen och ikväll är det hoppträning :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar