Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 9 juli 2011

Simskoleavslutning och inget föl..

Ok då var första vaknatten avklarad!
Soffan och jag kommer bli verkligt goda vänner känns det som!
Tv´n stod på hela natten så att jag kunde höra allt Hedvig hittade på!
Ingenting hände och för att citera förra ägaren " Ja, hon är ju lite hopplös att försöka läsa av nåt av men det går säkert bra"
På morgonen väckte Kalle mig 06.30 för att gå ut och powerwalka och jag var ngt. seg kan jag erkänna!
10.00 stod simavslutning för Carl Philip på schemat på Lövestad badet.
Carl Philip in action
Kvällen avslutades idag med att hela familjen var hemma för grillning och imorgon ska vi på stranden för 1:a gången i år :)

Kl. 20.00 kommer vi förståss definitivt inte missa Derbyt från Falsterbo på Eurosport då fölisen pappa Cyklon kommer medverka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar