Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 23 juli 2011

Semestern går fort nu

Usch så trist att det bara är 1 vecka kvar av semestern :((( och var tog solen vägen???

Vi har iallafall hunnit med både gäster och tävling denna vecka. Albert och Julie från Nya Zeeland var här i 3 dagar och dom och Kalle avslutade med att åka till glasriket sedan fortsatte dom vidare till Stockholm och Kalle kom hem med fina vinglas :).
Jag tävlade i Munka Ljungby samma dag med regnet över mig! Det gick dock jättebra ändå och gjorde 2 mkt. fina rundor. Nu ska det laddas för meeting i Tingsryd 11-14 augusti där vi ska göra våran första regionala start!

Ciclonica mår ganska bra men har fortfarande lite dålig mage så igår åkte jag till Bengts Hästsport och köpte Pro-Paste mot magen och Neo-derma mot huden där bak.
Hon äter dock jätte bra och verkar pigg och tempen ligger morgon och kväll på 38,2 vilket är normalt.

Har tagit många fina foton med min kamera men tyvärr så funkar inte överföringen till datorn så den bildbomben får ni vänta på ;)
Gick ut i hagen idag istället med Iphonen i högsta hugg och fick till ett fint foto på prinsessan

1 kommentar:

  1. Hon är väldigt lik vår fölunge :-)
    Jag fick tipset att ge henne morotspure till barn mot lösmage. Vet inte om det var det som gjorde att hon blev bra efter en vecka eller om det är så att det är dåliga i magen i en vecka ungefär.
    Lycka till.
    //Beata

    SvaraRadera