Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 24 juli 2011

Bildbomb från vårat besök från Nya Zeeland

Idag har varit en mysig söndag trots vädret!!!
Morgonen började med att Kalle drömt om scones hela natten??? och satte igång och bakade det till frukost :)
Efter att vi var färdiga i stallet stack vi ner till Öved och fick se en av våra gamla ponnier Meskma i banhoppningen, kul kul!
Sedan red jag ut och efter det gick Kalle och jag powerwalk!
Sedan kom Ylva, Lina och Anni och beskåda prinsessan :))
Nu har jag, Kalle och Carl Philip haft Taco night, väldigt treffligt!!

Julie från Nya Zeeland tog många foton när dom var här och Here it is;

Carl Philip hoppar från högsta på badet i Lövestad (kan bara tillägga att jag ALDRIG hade hoppat därifrån)
Carl Philip flyter och myser
Jag, Kalle, Carl Philip, Julie & Albert på Vendel by the Sea at Kåseberga (kan tillägga att jag åt Rökta Räkor till lunch som var vääääldigt gott)

På kvällen mös vi på terassen

Julie & Albert hade köpt husbil i Holland och ska resa runt med den í hela Europa och sedan sälja den igen och fortsätta i resa i USA innan dom åker hem (nice :)))

¨Några foton på Hedvig och prinsessan blev det oxå förståss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar