Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 1 januari 2017

God Fortsättning

Julafton blev precis så mysig som jag trodde och ungarna var mest upptagna med VR kameran halva kvällen. Såg ganska kul ut när dom höll på med den, hahaha!
Både sonen och jag fick presentkort på Bengts Hästsport och begav oss dit på annandagen. Det var hysteriskt och vi åkte därifrån efter 20 minuter utan att ha handlat någonting. Passade istället på att åka dit 4 dagar senare och hoppades på fynd. Och visst fanns det kvar!
Xena P fick nytt ulltäcke och shabrak
Lotten fick nytt tävlingsset
Sonen och jag hade även gett oss själva en 2 dagars markarbetes/hoppkurs i Kristianstad som vi var iväg på. Sandra som ledde träningen var super bra! Hon har tränat Lotten i 5 år så henne kunde hon utan och innan. Jag fick även super bra tips med Xena P. Vi kommer träna mer för Sandra :)
Lagom till nyårshelgen drabbades jag av hostan från helvetet och var ganska matt av det. Somnade 20.30 igår på nyårsafton men hann i alla fall göra god mat med mina älsklingar och fick jätte fina blommor av min fine man
Till förrätt hade vi marinerade jätteräkor som jag grillade utomhus
Min fine blomsterbukett
Innan Anne sa natti natti
Idag firade vi av våran fjortis och gjorde en skattjakt efter presenten då den var lite för stor för att slå in
Efter 3 ledtrådar hittade han den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar