Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 12 januari 2017

Så glad för min fina häst

Jobbade hemma idag och det är så kul när man då och då tittar ut på hästarna och ser vad dom har för sig. För både Bonzo och Lotten står mest och sover medans min lilla prinsessa har öronen på spets, huvudet högt och missar ingenting runt omkring henne. Hon gör mig verkligen varm i hjärtat varje gång jag tittar på henne.
På kvällen var jag och sonen i ridhuset och mannen följde med. Så himla kul att han gillar att följa med och se oss vardagsträna. Det var 2 andra hästar i ridhuset och Xena var både framrädd och bakrädd men jag lyckades ändå få henne att fokusera på "mellanmjölks" traven och vila på varje steg. La upp en galoppövning med ett par bommar på marken och både Xena och Lotten laddade för fullt men Xena blev riktigt fin efter 2 omgångar. Lotten däremot behövde ett par gånger till, hahaha!

Imorron har jag varit på Region Skåne i 2 år så jag tänkte överraska min kollegor med god fredagsfika bestående morotskaka så det fick avsluta denna dagen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar