Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 4 januari 2017

Bambi på hal is

Red prinsessan igår kväll trots att jag fortfarande är ganska matt med mycket hosta.
Hela dagen hade det blåst och regnat vilket nog taggat igång henne och det kändes som att sitta på "Bambi på hal is"
Hon blir aldrig dum på något sätt men jättekänslig för det mesta t.ex.  nuddade jag henne med skänkeln så for hon i luften.
Fokuserade på att skritta lääääänge och få henne att landa, sedan lite lugn trav och fokusera på att hon verkligen travade lugnt utan att kräva något, sedan lite lätt galopp.
Tyckte jag lyckades ganska bra att få henne med mig och var nöjd när vi körde hem
Idag gjorde vi något på jobb som vi verkligen borde göra oftare. Sitter ju ändå ganska centralt i Lund men går ändå sällan ut och äter utan sitter i våran "tråååååkiga" matsal med medhavd mat.
Idag var vi iaf 6 st som tog oss i kragen och gick ner till ett italienskt cafe och åt en sallad som var bland det godaste jag ätit på länge. Kan verkligen rekommendera https://www.facebook.com/Il-cafe-dItalia-266440446813722/.
Ganska duktiga på att göra figurer i kaffet med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar