Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 15 januari 2017

En mysig helg!

Helgen har verkligen varit jättemysig och startade i lördags med bomövningar med pållarna


Sedan for jag iväg till Bengts Hästsport för att inhandla Oestress till Xena. Läste i min blogg att hon började exakt likadant vid denna tiden förra året och då började jag med Oestress till henne och det fungerade super när brunsterna började sätta igång.
Hittade även en hörna med 70% rea och försökte blunda men det fungerade inte??
Blev en 66north Jacka, Ariat tröja & Anki polotröja samt en fin Mountain Horse kofta till sonen
Dagen idag började med urmysig och god frukost på Brösarps Gästgiveri med min älskade man. Därefter gick vi bort till deras SPA och fick varsin Hot Stone behandling och sedan bubblade vi lite inomhus och satt även en lång stund utomhus i den varma poolen. Väldigt rena och mjuka styrde vi hemåt igen
På sena eftermiddag kom Sandra ner från Kristianstad för att hålla hoppträning för mig och sonen. Fokuserade mycket på markarbetet då mitt mål i år är att det ska sitta klockrent. När vi sedan hoppade var både Xena och Lotten jättefina och mannen som var med berömde oss för fina ritter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar