Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 23 december 2016

GOD JUL

Veckan har bara sprungit iväg med tandläkarbesök, hoppträning, julklappar osv osv.
Det gick över förväntan hos tandläkaren i tisdags men är lite tufft rent psykiskt efteråt. Men som min chef sa häromdagen "ni hästfolk e tuffa människor"
Var på återbesök igår för att kolla läkning osv. och fick en tidig julklapp när jag kom tillbaka till bilen. Hade betalt avgift men kontrollanten hade inte sett biljetten så jag fick en liten nätt bot på 500kr. Har självfallet överklagat :(
I onsdags hade vi hoppträning som gick super även om piloten var lite matt efter tisdagen. Både Xena & Lotten hoppade jättefint och efteråt hade Ylva och jag våran årliga julklappsöppning. Tack vännen för alla fina julklappar- Dom fyrbenta tjejerna blev sedan vaccinerade och är nu redo för tävlingssäsong 2017.
Matilda har även i veckan lärt sin något otekniska mamma att man kan fotografera med effekten porträtt med mobilen och bilderna blir ju skitbra. Skarpa på motivet med lite suddig bakgrund
Idag blir det jullunch hos mina föräldrar och ikväll julklappsspelet med barnen och bingolotto som traditionen alltid bjuder. Imorgon en julafton helt själva hemma med barnen HELA dagen!! Har aldrig hänt förut och ska bli jättemysigt.


Med det så önskar jag alla en RIKTIGT GOD JUL



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar