Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 19 december 2016

Är vi för kräsna?

2 ggr i år har jag och min älskade man och son varit på julmarknad för att få lite "christmas spirit". Båda gångerna har jag blivit lika besviken och fått noll spirit med mig hem. Det som sålts på dessa marknader skulle jag inte betala något för och jag kommer på mig själv med att sakna bl.a. halmfigurer, mistel och kransar. Har inte hittat det på dessa marknader men kanske har vi bara valt fel julmarknad...
Igår fikade vi i alla fall på ett café i Kåseberga innan vi körde hem igen å det var gott

Kiviks äppelbrygd sitter aldrig fel! 
Allt är klart inför julen och endast inhandling av mat kvarstår. Alla klappar är inslagna och lagda under granen och imorron kommer Matilda hem från Borås och stannar hemma i ca 1,5 vecka, ska bli så mysigt!
Har även varit hos frisören och piffat till mig och blev supernöjd!
Ny frisyr och färg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar