Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 5 februari 2016

Känslan

Känslan
när man haft sitt 1:a utvecklingssamtal med sin chef efter 1 års arbete inom Region Skåne och hon är jättenöjd med mig
Bildresultat för känsla
Känslan
när man ska rida en "typ exploding" Xena P i förrgår efter att stått på stall hela dagen pga. stormen och hon känns som för 1 år sedan när jag köpte henne...Superkänslig för skänkel, tygeltag, möte osv. Känslan när hon efter 30 minuter landar och är så jäkla fin att man t.om. sitter och funderar på att anmäla henne till dressyrtävling
Bildresultat för dressyr

Känslan
av att se sonen överlycklig över en lyckad hoppträning igår. Shit, så duktig han var och som han red. Alla vänta läge satt som ett smäck och både jag och tränaren var djupt imponerade av både sonen och Lotten.
Bildresultat för lycklig
Känslan
när man levt ett sundare liv sedan 9 november (utom 2 veckor över jul/nyår då) och nått sin målvikt och... plockar fram favorit jeansen som lagts undan för 2 år sedan då man kände att "dom kommer jag ändå aldrig få på mig igen" och dom sitter som ett smäck!
Bildresultat för viktnedgång
Känslan
av att det är fredag och go middag bestående av fiskpaket med lax, purjolök, morötter, tomater & fetaost med jasminris väntar tillsammans med världens bästa familj
Bildresultat för mys
TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar