Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 26 februari 2016

Sportlovsledig!

Asså ja idag hade både jag och mannen tagit ledigt för att vara med sonen. Händer typ aldrig!
Jag började dagen med att rida ut tidigt på morgonen på Bonzo
Bonzo med sin lurviga ponny man
Sedan for vi till Hörbys äventyrsbad

Bildresultat för hörby äventyrsbad
Killarna roade sig med att klättra och jag simmade 1000 meter (shit de var tungt...). 1,5 timme senare var vi ganska nöjda och for vidare till Nova för att inta lunch. Det blev blandat thai och indiskt. Älskar bara NAN-bröd med vitlök
 Efter det var det dags för Bettan att besiktigas (varför är man alltid nervös trots att man har en relativt ny bil??) Hon gick rakt igenom :)
När vi kom hem skulle tjejerna ridas ut. Och redan när jag öppnade dörren ut mot hagarna såg jag på Xenas uppsyn att dom hade nog haft "high Life" hela em.... Lotten var på tårna....
Slutade med att sonen gick hem brevid sin något över ivriga ponny....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar