Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 21 februari 2016

Ryttarinspiration

Helgen bara svischade förbi och imorgon är det måndag igen.

I Lördags var jag med Matilda på Emporia och bar kassar när hon shoppade loss efter att ha legat sjuk hela veckan. Kan säga att fötterna värkte när vi kom hem men ändå rätt så skönt att gå inomhus med tanke på vädret som var utanför med snålblåst och snö blandat regn.
Bildresultat för trött shopping
Idag har jag och sonen på eftermiddagen varit i Borrby då min nya förening Österlens Ridklubb hade anordnat så att Johanna Lassnack skulle komma och föreläsa om
"vad som händer under hjälmen och bygger på den mentala inställningen hos ryttare. Hur man plockar fram sitt bästa jag, hur man ska tänka för att prestera sitt bästa, hur man tacklar med och motgångar samt hur man ska våga gå sin väg och tro på sig själv"

Väldigt kul och bra föreläsning och jag och sonen köpte ett peppband med oss hem inför kommande tävlingar i år
 Bildresultat för ryttarinspiration

Sporlovsvecka för sonen och jobbvecka för mig väntar förutom fredag då både jag och mannen ska vara lediga och åka till äventyrsbadet med sonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar