Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 19 februari 2016

Respekt!

Respekt till dom som har ridhus som har stängt för utomstående denna veckan pga att kvarkan florerar häromkring. Tyvärr följer inte alla deras spår :( däribland ridhuset som vi nyttjar och därför blir det en del uteritt för mig och sonen ett tag framöver. Vill verkligen inte ha in denna i vårat stall!!!

Idag hade jag semester och hann i lugn och ro både med att hämta spånbalar och handla mat inför sportlovsveckan. Tycker det är svårt att veta vad som ska finnas hemma då både jag och Kalle jobbar hela veckan utom fredagen och sonen måste ju få lunch i sig.
Bildresultat för fundersam
Idag fyller även världens bästa Bon Ciao 16 år och är fräschare än han någonsin varit! Fick ett sms från hovslagaren i torsdags att nu var det knappt märkbar röta kvar mellan hans ballar som alltid gett honom hälta till och från. Jisses så glad jag blev och samtidigt tackar gudarna för att jag har en så duktig hovslagare.

Bildresultat för tack
Det är en absolut omöjlighet att jag är 16 år säger Bonzo!!
Alla hästarna i stallet fick uteritt idag i sol och blåsfritt väder vilket verkligen var längesedan det var sådant väder och alla njöt till fullo både tvåbenta och fyrbenta!
Mys killen
Xenis
Stallets gulliga ponny ekipage
Sänder även denna vecka styrkekramar till en vän som förlorat sin pappa i den hemska sjukdomen cancer!
Bildresultat för styrkekram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar