Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 4 december 2015

Intensiv vecka

Thank good its friday!!!!!

Bildresultat för TGIF

Xena P har gått in i vintervila i 3 veckor så denna vecka har jag bara haft Bonselons att tänka på vilket nog varit tur eftersom det varit ganska mycket på jobbet som avslutades med chefsdag för våran division på 50 personer som jag anordnade idag på AF Borgen. Mycket trevlig dag där allt klaffade tack och lov!

Ulrika en av mina hopptränare fick se filmen från förra helgens tävlingar när jag tränade i tisdags och tyckte att det var bästa rundan hon sett mig och Bonzo på :)))) Så jag avslutar min tävlingssäsong 2015 med bästa rundan på både Xena P och Bonzo. Det känns ju helt ok kan jag ju säga!! Dags att göra en tävlings och målplan för båda hästarna för 2016!

I söndags hade vi ju stormen Gorm som nog ingen missade och jag kan berätta att våran trailer flyttade sig från ena sidan av gårdsplanen till mitt framför huset??? Hur f... gick det till?? Så ikväll när nästa storm verkar vara i åtagande så har jag kopplat trailern till bilen
Bildresultat för storm

Imorron ska bästa dottern Matilda och jag in till Malmö och shoppa dom sista julklapparna (tack gode gud för det). Vi ska börja med lunch/brunch på Malmö Live
Bildresultat för malmö live skybar
och sedan fortsätta in i shoppingens tecken! Ska bli helmysigt!

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar