Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 13 december 2015

Fin avslutning på helgen trots att hela lördagen gick till spillo

Vaknade 07.30 på lördagen med jordens migrän anfall :((
Kravlade mig ut och fick ut hästarna. Kravlade mig in till sängen igen och blev liggandes till 14.30. Fullständigt  hatar när en hel ledig dag gått förbi till ingen nytta.
Blev en lugn tv kväll efter detta.


Söndagen börjades med att hela familjen åkte iväg och köpte julgran


Dessa livsviktiga val!
Fick en jättenfin blomma av mannen!
Sedan blev vi bjudna på lucia kaffe hos svärföräldrarna vilket var mysigt och gott!

Hem och fixade med att rengöra alla träns, sadelgjordar och tvätta shabrak till hästarna samt städa sadelkammaren. Sedan fick jag med mig båda barnen ut på en mysig skrittrunda där sonen satt och sjöng om sockerbagarna hela tiden och tränade inför morgondagens luciaframträdande i kyrkan. Hur mysigt som :))
Trodde Xena P skulle vara på tårna då hon varit ganska sjövild imellanåt i hagen under sin vila men tvärtom var hon hur lugn som. Ska bli himla kul att få igång henne igen
Väl hemma igen klädde Matilda granen och vi andra studerade och drack varm glögg.

Väldigt vacker gran om jag får säga det själv
Avslutade helgen med god hjortgryta och bra film och laddar för en ny arbetsvecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar