Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 10 december 2015

Veckan som gått!

Åsså flög ännu en vecka förbi.... massor att göra på jobb och sista ordinarie hoppträningen avklarad. Nu ska Bonzo få vila från hoppning i 1 månad är tanken och är att Xena ska sättas igång efter 3 veckors vila

Matilda och jag hade en urmysig dag förra lördagen och tack och lov hittade vi alla hennes julklappar!! Själv hittade jag i vanlig ordning (bara för att inte göra någon förvånad) julklappar från mina hästar till mig :)) och ett par helt underbara handledsvärmare, ny väska och nytt datorfodral så nu blir jag chic på jobbet


Söndagen ägnade vi åt att åka till Ängelholm och hälsa på Summer Flight (Matildas D ponny som vi sålde 2010). Asså jag kan inte hjälpa det men när jag kom in i ridhuset och fick se honom så spruta tårarna. Älskade och älskar fortfarande denna fantatiska ponny!
På måndagen var det dags för sonen att träna i ett killgäng uppe på Grevlunda Gården. Jag tror han var nervös i flera dagar innan vilket också visade sig i ridningen och Lotten var förståss på tårna med stort ridhus, många hinder, fler ponnier, hela läktaren full! Blev mest hoppning i trav för detta ekipaget som dom avklarade med bravur :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar