Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 11 december 2015

Ny förening nästa år!

Hade redan bestämt mig i höstas att nästa år skulle jag gå över till ny förening! Så nästa år blir det Österlens Ridklubb för mig! Blev så himla glad igår när jag hade konversation med dom och fick tillbaka
"Tjoho, hjärtligt välkommen i gänget tös! Superkul"
Whoah vilken inställning till sina medlemmar säger jag, stor eloge till dom!!!! Ska bli skitkul att tillhöra dom och få tävla i deras lag!

Jag har ju lovat filmer från mina sista tävlingar som gick så himla bra med både Xena P och Bon Ciao

Åsbo PK, Bon Ciao 2015-11-28
 
Sydslätten RF,  Xena P, 2015-11-21
 
Har inte berättat innan men för 5 veckor sedan bestämde jag mig att nu fick det vara nog med onyttigheter och extra valkar på midjan!!! Bestämde mig, skrev ner allt jag åt i veckorna och voila på 5 veckor har jag nästan nått målvikten med minskning på 4,1 kg. Idag stod vågen på -3,5 kg så julklänningen kommer nog sitta som ett smäck :)) Och jag vet jag sagt det innan men denna gången SKA JAG INTE ÅTERGÅ TILL MUFFINSMIDJAN IGEN!!! Hatar att känna att något hamnar utanför byxlinjen!
Bildresultat för muffinsmidja

Och med det önskar jag alla goa vänner go 3:e advent! Själva så ska vi köra trailern till Klippan för att bli tip top inför nästa års alla träningar och tävlingar och besiktning hos Klippans Trailer service samt of course köpa julgranen och pynta den
Bildresultat för julgran'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar